VOORWAARDEN
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk op de Zolder van Den Helder te helpen. Daarbij gaan we er vanuit dat het product wat u koopt voldoet. Mede doordat de zolder van Den Helder geen garantie geeft op onze tweedehands producten raden wij u aan de producten na alle redelijkheid te controleren of te testen op geschiktheid. Wel zijn er enkele uitzonderingen. Om het kopen en verkopen in onze winkel prettig te laten verlopen hebben we een aantal verkoopvoorwaarden opgesteld inclusief de uitzonderingen:
Onze prijzen
Wij proberen onze producten zo goed mogelijk te prijzen. Mocht u denken dat het niet klopt dan kunt u dit navragen aan de bedrijfsleider of assistent bedrijfsleider. Over de prijzen kan niet worden onderhandeld en producten waar het prijskaartje ontbreekt worden geprijsd door de bedrijfsleider of gaan terug naar onze sorteerafdeling waarna ze geprijsd terugkomen. Wij behouden ons het recht om de prijs van een artikel bij de kassa te wijzigen.
Over ruilen en retour
Artikelen kunnen niet geruild of teruggebracht worden. Controleer daarom uw aankopen goed. Dit is anders als het onder de garantie valt,lees daar meer over onder het kopje “Over garantie”.
Over garantie
Onze elektronische apparaten zijn werkend getest mits we anders hebben aangegeven. Doet je apparaat het toch niet? Dan kan u uiterlijk één dag na u aankoop terugbrengen. Wij zullen het apparaat dan testen. Als het niet werkt mag je het omruilen voor een vergelijkbaar apparaat. Als we dat niet in de voorraad hebben krijgt u uw geld terug. Schade door levering: Wij doen er alles aan om uw producten op de juiste manier bij u te bezorgen. Mocht er des ondanks een artikel beschadigd zijn (anders als in de winkel) dan kunt u dit direct bij de bezorger aangeven. Deze maakt dan meteen voor u een foto en zal dit met de bedrijfsleider bespreken.
Reserveren
Het reserveren van artikelen is helaas niet mogelijk. Het artikel is pas van jouw nadat je hebt betaald. Wel kan de bedrijfsleider/bestuurder een uitzondering maken mits er een aanbetaling wordt gedaan.
Over bezorgen en het afhalen van aankopen
Bezorgen doen we graag! Hier reken we bezorgkosten voor. Het bedrag voor het bezorgen hangt af van uw woonplaats. Bij de kassa kunt u hierover meer informatie krijgen. Het afleveren van producten doen wij alleen op de begane grond. Let op dat u bij het afhalen van goederen de kassabon meeneemt. Dit is je bewijs van betaling en geeft u recht op het product. Zonder bon kunnen wij helaas niks voor u betekenen. Wij kunnen je aankopen zonder bezorgafspraak maximaal 3 dagen opslaan. Hiervoor rekenen wij 5 euro per week, per artikel.Mocht het zo zijn dat je aankoop onverhoopt niet naar binnen kan, omdat het bijvoorbeeld niet past, dan kun je iets anders uitzoeken of je ontvangt een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag zonder de bezorgkosten. We kunnen in deze gevallen geen geld retour geven.
Over diefstal en schade
Wij kunnen uw kleding en/of tassen gecontroleerd. Bij diefstal krijgt u een boete van 181 euro, daarnaast betaald u ook het product. Wij zullen tevens aangifte doen bij de politie. De Zolder van Den Helder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade ontstaan door gebruik van de bij ons aangekochte artikelen of verlies van eigendommen.
Gebruik tegoedbonnen
Onze tegoedbonnen zijn een jaar geldig. Na een jaar vervalt uw tegoedbon en is uw bon niet meer geldig. De bonnen worden alleen afgegeven na uw naam en gegevens genoteerd te hebben op de bon en in onze administratie. Hiervoor dient u zich te kunnen legitimeren. Bij het gebruiken van de tegoedbon dient de bon aan de volgende voorwaarden te voldoen:
* De bon is bij ons geregistreerd.
* De code van de bon en het bedrag komen overeen met onze * administratie.
* De voor- en de achterkant van de bon zijn intact.
* Wij geven geen restbedragen terug bij tegoedbonnen.
* De code van de bon is goed leesbaar.
* Het tegoed wordt binnen een jaar uitgegeven.